16/5 2012

Någon gång för länge sedan, typ innan första physiomidtermet var en journalist på besäk och för ett par dagar sedan fick jag se resultatet. Artikeln är publicerad i svenska veterinärtidningen och den blev mycket fin. Ett par fakta fel om nationaliteter och att jag läst bioteknik och inte biophysik smög sig in men på det hela taget är jag nöjd. Den har så fint budskap. Man liksom känner drivkraften stråla ifrån den och det är ju så det är. Jag ska ju klara det här även om vessels of the digits mördar mig just nu men inget är omöjligt och jag kämpar på. Tack Matilda för artikeln.


Kommentarer
Marianne

Oh!! Går det att fixa en kopia till mig? Ska höra av mig till Annika och tala om att du är 'min' Lovisa! Behöver du praktik i Tyskland så vet du att det bara är att höra av dig. Miss U!!!

2012-05-16 @ 11:44:54
Elin

Va kul Lovisa!! :D

2012-05-17 @ 18:38:38
URL: http://freakinggal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0