12/5 2012

Någon kommer vara sliten och ligga i fosterställning istället för att läsa blodkärl imorgon men det gör inget för vi är klara med midtermen. Nu väntar bara ett läshelvete fram till 21a juni. Ett träningspass då och då kan jag få unna mig men annar blir det hundratrettiomiljarder procent läsning för att stå mina examen. 

Men det ska inte tänkas på nu. Nu ska jag äta choklad, dricka vatten och hålla tummen för en lång sovmorogn och en snäll bakfylla img. 

Men som sagt. inget ångras och morgondagen offrar jag glatt. För att summera dagen så kan jag bara säga- Kemimidterm-Träning-Lunch-Margit+bad-Förfest hos elisabeth och slutligen kalas hos Eudun. Bilder har jag men lämnade kamerar hos elisabeth men ni ska allt få de hur bra man kan ha det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0