6/3 2012

Den där skon till vänster ska jag gifta mig med (Om ganska många år) men det lär bli tidigare än mina föräldrar-->*PIK!*.

Skons ägare är dock av bättre kvalitet än skon ovan och den röda skons ägare matchade förvisso färgen efter spinningen igår men annars är det inte mycket rött som bor i hennes garderob. Vad vill jag säga med det här då? Tror jag menar att jag tycket hemskt mycket om, och saknar min karl.

Försöker också säga att jag ha en fet lista med saker som behöver shoppas men tack vare ungerns postgång så har jag tyvärr inte många lösa kronor att röra mig med. 

På listans står skor, vårjacka, jeans, tröjor, en hårklippning, nya träningskor och en väska. Typ allt alltså. Puuh.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0