3/3 2012

God morgon!

Jag har ovanligt fin utsikt från skrivbordet idag. För det första är det sol och tre av fem katter är ute på gården och för det andra så har jag en karl inrullad i täcket på soffan. Själv har jag precis ätit lördagsfrukost. Fick ett tips av Andrea om att blanda havregryn och ägg, låta det svälla och sedan steka som en kaka liksom och det var det som serverades här. Supergott! Som en blandning av pannkaka och omelett och så nyttig att den kan ätas med gott samvete var morgon. Med lite yougurt, några tinade jordgubbar och kakao blev det ännu bättre. 

Egentligen borde mitt tangent knapprande bytas mot botanikplugg men det är det absolut tråkigaste som finns så jag gör allt för att slippa. Av någon konstig anledning så spenderades föregående timmen med physio, hur gick det till? Jag har inte något prov eller labb i physio fören 20/3 men däremot botanikprov på måndag. Intressant Vs. Ointressant. Igår lärde jag mig 59 vener på två timmar och typ 3 blommor och deras gift på lika lång tid. Hjärnan prioriterar helt enkelt vad som ska fastna men nu måste jag faktiskt be den ta in lite botanik också om jag ska överleva denna kurs. 

Så jag avslutar med en liten förfrågan till huvudet mitt, kan du tänka dig att komma ihåg dom här blommorna typ tom. måndag 10.30 om du får glömma bort dom sen? Tack på förhand


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0