3/11 2012

vet inte hur många inlägg jag skrivit idag men det är många och här kommer ett till!

Imorgon börjar jag en liten utmaning och nu när den är förankrad i bloggen så måste den genomföras till hundra procent. Det är n'mligen såhär att mitt godismonsteriande denna helg har varit alldeles åt skogen och jag vill inte att min lilla kropp ska bli sådär sockerberoende att socker är den enda energin som funkar så nu blir det en sockerfri vecka. Sockerfri innebär att det är slut på godis, kakor och muslibars. Allt med tillsatt socker ska ut. Det blir bra. jag brukar må så bra efter en sån liten kur och det är viktigt med riktig mat. Börjar imorgon och håller på till nästa söndag. Ni kommer hållas uppdaterade.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0