30/3 2012

Bella och Bagera anlände igår kväll och har ägnat natten åt att utforska min inte allt för tilltagna lägenhet. min palm är intressant och lika så katterna på innergården. Bella och Bagera är två väldigt olika katter som kompletterar varandra bra. Bella var lite avvaktande igår men imorse kom hon och ville mysa och sedan aldrig sluta. Bagera hälsade däremot direkt men sen fanns det annat som var mer spännande än mig. Han har nog hunnit utforska alla ställen han kommer åt i natt. 
Ni får bara en liten cam bild föör klockan blev mycket, glömde bort tiden i gosandet. Secunden efter jag tog den så drog Bella Bagera i svansen och hon blev nedbrottad direkt. Vi kommer ha det bra här vi och ikväll kommer Jocke så då blir vi fyra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0