30/3 2012

Katterna får mer bildplats än karln men ni vet redan hur fin han är och jag vill inte göra er mer avis än nödvändigt.. Vi håller oss till den förklaringen iaf! Vi har det toppen här. jag karln och katterna har precis tittat skräckfilm och ätit sushi tillsammans. Katterna i sitt hörn och jag och Jocke i det andra. Jag tror jag gömmer dom när caroline vill hämta hem dem, eller så blir det en eller två andra katter här. 

(trots att dom äter upp min blomma, sover på min dator och hänger i dekorationerna)


Kommentarer
Caroline

Ni ser ut att ha det toppen! Saknar dem redan, pussa dem från mig! kram

2012-03-30 @ 22:40:54
Marianne

'skratt' Underbart!

2012-03-31 @ 00:13:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0