29/3 2012

Okej, jag erkánner att jag ár riktigt sliten men det var várt det. Pá alla sátt och vis. Sitter i skolan och myser med anatomiboken. jag vet inte om ni begriper det men att plugga anatomi ár mysplugg. Vener och artárer ár inte superkul men organen ár kul och det ár intressant och man behéver inte tánka, bara lára sig och det passar mig utmarkt idag.

Mina főráldrar kommer nog inte bli ső stolta őver mig efter min genomfőrda kemilabb med ett mycket tankspritt utfőrande, fel flaskor nágra gánger, koncentrerad saltsyra istállet fér lősning och ső avslutade det hela med lite vatten i syra och inte tvárt om (men nu var den inte koncentrarad). Blev lite fundersam nár det blev varmt i mitt provrőr. Vera som av nőgon konstig anledning kunde tánka dagen till ára ráddade mig mőnga gőnger. Puh.

det jag egentligen tánkte berátta ár att vi kommer vara fyra personer och tva katter pá 34 kvadrat under ett par dagar. Det blir mysigt men trángt. Inte sődár éverdrivet válgenomtánkt men det blir fantastiskt mysigt med pálsdjur i lágenheten. Ser mycket fram emot ikváll dá Caroline kommer och lámnar Bagera och bella hos mig. :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0