25/3 2012

Att vara en dålig student. Dagens plugg. Oeffektivt och värdelöst. varför har jag då pluggat? Det kan jag svara på. bara för samvetets skull. Och för att jag har test i botsnik imorgon men det är inte så allvarligt. Vad vill jag säga egentligen? Kanske att jag är människa liksom alla andra. Människor behöver vila ibland. Typ på söndagar är ju beordrat. Det blir bättre imorgon. Sådeså.

varför berättar jag det för er egentligen? Mest för att det ska kännas okej för mig att lägga mig på soffan nu. Prata lite kemi med mammsen om en knapp timme.


Kommentarer
Marianne

Kolla in Shawn Achors TED-föreläsning. Finns en länk på min FB sida. Annars sök på hans namn på ted.com. Underbar och tänkvärd! Skype i veckan! Kram!!

2012-03-26 @ 00:26:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0