23/3 2012

Ni får nog ha lite fantasi men det är en vit rand korsande min längre inte fullt så vita skuldra!
Tog fram sommarbyxorna och blusen idag. Vilken kännsla! Det är värt att huttra lite om morgonen.
Mindre kul kan jag berätta att jag drömde att jag skrev ett physiomidterm. Bilden var en tabell med havreinnehåll i olika kakor, gryn etc. Jag kunde inte minnas var jag läst om den men Mickan sa att den fans i slidsen tillhörande digestion och jag hade missat att vi skulle läsa på det också. Förövrigt tappades mitt prov bort när vi av någon anledning skulle byta rum. I rummet brevid att Fidde och var jätte arg. Sen vaknade jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0