19/3 2012

Jag och vivaldi pluggar inför physiolabben imorgon. Förmedlade min idé om klassisk musik till några vänner idag och det togs emot med öppna armar. Tänka sig, det är inte bara jag som uppskattar det. Så fort vi hittar en lucka så blir det alltså finmusik. Planen var egentligen att se en koncert på måndag men vi slutar kvart i sex och koncerten börjar sex så det fick vi slopa. Favorite på plugglistan är Bethoven och Tori Amos. Dom får samsas. Beroden på humör blir det 50 cent, Lillasyster, korn och sparzanza men det är en annan historia. 

Jag och Bethoven ska snart sluta plugga och ordna matlådor till imorgon. Svampsås skall ordnas till min köttfärslimpa. Mums!


Kommentarer
Marianne

Då kan du prova några av mina favoriter: Vivaldis Piccoloflöjt konsert i C Major och Bachs Suite no3 i D Major. Men dom är så stora klassiker så dom har du säkert redan lyssnat på. Vilka favoriter har du? Kram!!

2012-03-21 @ 09:05:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0