9/6 2012

Ett litet blogginlägg får jag göra innan jag fortsätter läsa om cerebellar cortex. Har betat mig igenom nio topics med en hjärna som fungerar otroligt mycket bättre än igår. Det här ska gå det här ska gå. 

Som ni märker är jag trött på det här. Jag älskar min utbildning och jag är sjukt glad för att följa min dröm men de senaste veckorna har kantats av en pluggtrötthet som heter duga. Terminen har gått strålande och de två första tentorna med men jag känner inte igen min hjärna för stunden. Jag har dålig diciplin och vill mest sova. Det behövs ett sommarlov helt enkelt. Hoppas på en liten tvåa på de sista tentorna så jag slipper åka hem med svansen mellan bena och sen laddar jag upp för en ny termin. Inte många dagar kvar. 


Kommentarer
Marianne

Jag vet hur det känns men bit i! Snart är det över. Då kan du krascha några dagar. Heja, heja!! <3

2012-06-09 @ 17:36:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0