4/6 2012

Insåg precis hur arg och nervös jag är dagen före tenta. Stackars mamma får stå ut med mycket. Kemin är ett sånt där monster där det finns allt för mycket att kunna. Det brukar för visso vara så och det brukar lösa sig till slut. Nu ska jag trycka in fyra väl valda mechanismer i huvudet, gå igenom kvävebaserna igen, läsa gamla frågor, läsa mer gamla frågor och sedan ett gäng lagar och regler. Puh. Mamsen är och fixar naglarna. Skönt för henne att slippa min bitterhet en stund- den får ni ta del av istället. 

För att vända på det hela kan jag ju säga att jag har sommarlov om sådär 17 dagar. Det är inte helt fel. Om jag klarar tentorna mina dvs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0