21/6 2012

Var är lyftkranen? Behöver hissa upp mina ögonlock typ en halvmeter. Någon som har sett den? Jag kan meddela att igårkväll, lagom till paniken började infinna sig, så dog strömmen i hela ditriktet. Som tur är hade katharina en säng ledig till mig så nu sitter jag här och väntar på att kliva in i duschen. jag är sådär sjukt trött så det bara finns inte men jag har fått tenta kicken så vaknar sakteligen. Håller tummarna för att inte få ett av de topics jag inte kan så jag kan åka hem med hedern i behåll. Håll dom med mig! Mellan halv åtta och 11 någon gång!


Kommentarer
Marianne

Håller tummar och tår

2012-06-21 @ 09:05:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0