21/6 2012

Så här ser man ut påväg hem. En otroligt trött tjej som behöver ordna sina ögonbryn och sin hud. Det är sådant jag kommer ha tid med sen. SEN. Alltså om sådär ett par timmar. Jag är påväg hem. Äntligen. För sista gången på två månader har mina fötter varit på den ungerksa marken. Jag lämnar 35 grader och ångest för 20 och lugn och ro. Nästa projekt är att sitta här och titta på film. Herremingud vad länge sedan jag tittade på film. The black swan blir det. Om jag inte somnar. Efter 3,5 timmes sömn som avslutning på en avskyvärd tentaperiod är jag slut. Så in i märgen slut. Min säng. Min man, min familj och mina vänner. Här kommer jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0