20/6 2012

Kör på det här med siesta då. Ligger utslagen på soffan och roar mig med att läsa seriestrippar, dricka kall cola och läsa bloggar. Jag har inga förväntningar inför imorgon men jag gör mitt bästa och ska snart sätta tänderna i topicsen igen. Det blir inte många timmars sömn inatt så det är bäst att vila nu och de 35 graderna gör mig inte överdrivet skarp på jag säga. Svårt och förstå att jag är hemma om drygt ett dygn. Oavsett om jag stryker eller står så åker jag hem och firar midsommar. Ingen idé att sitta här och läsa när motivationen och orken är på minus. Mer klagande är att vänta. det blir roligare inlägg sen. jag lovar men nu är jag som en urvriden disktrasa och vill bara gråta och sova. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0