16/6 2012

Hade precis ett mindre mental breakdown över botaniken. jag vill inte plugga mer. Jag vill åka hem. jag vill sova och jag vill slappna av. hade min karl på skype och tårarna rann. Det är ju nu glycogen reserven ska slå till. Det är upplopp och jag är snart imål. Bara en till motståndare att passera och sen är första året över. Jag vill bara ha en två. jag vill så gärna klara denna tenta och åka H E M. Jag vill inte ha en femma. Jag vill inte för jag orkar inte. Terminens prestationer är redan sinnesjuka och behöver inte bli extremare. Vafan. femmor. Det blir jag inte lycklig av men att komma hem. Det blir jag lycklig av. Ungern tänker bjuda på 30-36 grader denna vecka. Fuck. jag önskar regn och åska.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0