12/6 2012

8 minuter kvar av frukost brejket. Jenny och jag käkade sånna där små baguetter man lagar till i ugnen med aprikosmarmelad och ost. Kardemumma kaffe och ett par sköna jäspningar så är vi redo för dagens utmaning. Idag är dagen före tenta men jag har en annorlunda känsla. Det är lite som dagen före julafton. Inte lika enbart possitiva känslor men jag vet att jag gjort mitt bästa. Det studiemoodet jag haft under de senaste dagarna har jag inte sett röken av sedan någon gång i februari. Jag är igenom alla topicsen, jag kan långt ifrån allt men förhoppningsvis nog för att stå och det är det viktigaste. 

Imorgon är det dags att dra på sig examens suiten för första gången denna termin. Hoppas kjolen passar och skoskaven inte blir för överväldigande. Efter biophysics i januari kunde jag inte gå normalt på flera dagar!
Denna bild har ni sett förut. Det var innan histon i januari. Då lyckades jag krossa en spegel på morgonen vilken inte var ett superbra omen men jag stod ju ändå. I morgon håller jag mig långt från spegeln.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0