16/7 2012

God förmiddag!

Sitter hemma hos jocke med träningsverk i hela överkroppen efter gårdagens träningspass med lillebror. En träningsverk som kommer spädas på rejält imorgon för då väntas det jobb hos Stig H. Det var stört länge sedan och jag är väldigt nervös eftersom det är en snabbjobbsdag och jag kommer ha 6 hästar varav 3 till fortkörning. Ops. Går igenom med mig själv vad jag måste komma ihåg och vad som förhoppningsvis sitter i ryggmärgen. Jag har en känsla av att Carina som jag ska jobba istället för har ett gäng hästar som går på inneplan vilket innebär mycket promenerande då hästar ska in och ut så jag bör vara där tidigt. Annars då? Håll koll på skorna, glöm ingen bomull,  håll tiderna, 20 minuters värmning för rakbana och 1 timme innan för rundbana, mocka, mata, borsta, fixa och trixa. Det ska nog gå bra ska vi se. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0