15/7 2012

Hur motiverar jag att jag inte tagit en enda bild från en vecka i frankrike med mina 18 näst-familjlemedlämmar? Det går inte att motivera men det blev så iaf. Jag litar på att Saga, som är fantastikst duktig på att fota, har gjort sitt och snart lägger upp massor med härliga bilder. Resans höjdpunkt var forsränning utan kajak. Vi begav oss till en enorm Canyon med turkost 17 grader varmt (kallt) vatten och runda kalkstensväggar. Där mötte vi vår guide och utrustades med våtdräkt, flytväst och hjälm för att sedan flyta med forsen i två timmar genom virvlar och vågor. Så coolt! 


Kommentarer
saga

Har precis lagt in alla bilder i datorn haha, det kommer att bli omöjligt att rensa, finns så många awesome foton från vår resa :) tack Lollo, du är också en duktig fotograf!

2012-07-15 @ 16:22:56
URL: http://sagaah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0