4/1 2012

Pluggar histologi like a boss. LUUURING. Kak och facebook paus. Köpte en timmes internet för att jag stötte på ett klurigt topic men det blev vist facebook och bloggen först. Så lång tid kan det inte ta att hitta det satans svaren?! 

Älskar att vara tillbaka i billiga-cappoucinons-land. Katarinasällis på bibblan gör det ännu mer uthärdligt. Äsh. Ska väl ta och besöka min kompis wikipedia istället för att sitta här och skriva nonsens men det är rätt behövligt i brist på prat i den mycket tysta spegelsalen på bibblan. 

Vill förövrigt shoppa loss på fina kläder, ser ut som en urvriden disktrasa ungefär då min garderob går i grått, svart och vitt just nu men den ända shoppingen som blir av är mat och pennor. Nya fina svarta gelpennor till och med. Det gör skrivandet mycket trevligare än gråtråkig blyerts. Lite fina pärmar och nya papper gör livet på topp. (Har jag sagt förut att man ska hitta små glädjeämnen?- antaglien).

Kramkalas


Kommentarer
Anonym

Tänkvad lite färg kan göra kram mamma

2012-01-04 @ 22:21:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0