27/1 2012

God morgon solstrålar! jag vet inte riktigt var jag ska börja men en bildbeskrivning kanske är på sin plats. De två första är från igår på MOST som är en sjukt bra restaurang med god mat och härlig stämning. Som ni ser så var vi ett härligt gäng och jag njöt hela kvällen. Fortsatte till Beckets och tillsist Szimpla som är så sjukt häftigt. En fantastisk kväll som avrundades ganska tidigt vid ett någonting och tur var väldet för jag vaknade av mig själv vid 7 tiden och kunde inte somna om.

De andra två bilderna visar mitt liv under de två senaste mornarna. Det brukar se ut sådär hos mig på söndagarna då bibblan är stängt och vi kämpar på i min lägenhet istället. Den sista bilden är på Ers majestät Biblioteket som jag inte tänker besöka på ett bra tag.

Om sådär två timmar beger jag mig till flygplatsen och blir hemma till 6e februari. Så skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0