25/1 2012

Går emot mina principer och läser lite på gamla prov fast det är kvällen före och jag borde varava ned. Det här känns så tråkigt och uppgivet på något vis. Desto mer jag läser destå mindre känner jag att jag kan. Det är helt enkelt för mycket för mitt huvud och alla andra normala människors huvuden. Jag vill så gärna stå. Failar jag känns det så ovärt för att jag slitit som ett djur. Jag vill inte läsa det här igen och jag kommer bli mycket bitter. Folk har stått på att bara läsa gamla frågor, bara läsa en eller ett par delar men jag har för fan läst på allt och slitit mitt hårför att banka in tusen phyllum, classer, ordrar och fan vet vad. Ok. Färdigläst. Bättre att läsa imorgonbitti och sova ordentligt. Möta döden rak i ryggen var det. Skål eller nått.


Kommentarer
Anonym

Kram /mamma

2012-01-25 @ 23:00:29
Marianne

Vet att det är tungt ibland. Men hårt arbete har en god vana att ge resultat. Jag håller tummarna ändå! Allt räknas ;o) Håll ut! Snart får jag leta klänning till din examen ;o)

2012-01-25 @ 23:10:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0