19/1 2012

Smyfoto med webcamen på bibblan. Varför jag mosar halva mitt ansikte är en annan fråga men jag har inte riktigt stake att ta en bild till här. Man pluggar liksom här, inte bloggar och så. Dock blev min middagspaus superkort i brist på sällskap så jag unnan mig några minuters fritid innan jag biter tag i zoologin igen. tack gud för att du låter min hjärna funka idag. Jag är taggad för att stå min sista examen för denna termin och hjärnan är sådär som en hårdisk idag. Typ USB 10.0. Bankat in tio phylum idag och det är imponerande. 45 konstiga ord som ska hamna i rätt ordning och sen allt om dom 45 konstiga orden. tackar inte bara gud, tackar Nina också för att hon skrivit flashcards som jag använder (lill-nina, jag fick dom av stor-nina, bara så du vet).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0