13/1 2012

Förmiddagskafferast. Biophysics kan slänga sig i väggen. Det är min åsikt för stunden. Är förvisso in the magic flow och har betat av en hel del topic denna morgon men jag har tre jättar kvar. Jag är arg och det känns bättre om jag får klaga lite. (och äta havrekakor). 

Nästa topic på tur är "conventional linear and axial tomography and computer tomography".

Jag ska bara hitta en fin bild att sätta i detta inlägg och dra några djupa suckar innan jag sätter igång igen. Jag har faktiskt 7 minuter kvar av min rast.



Fråga mig inte vad bilden har med saken att göra men den är fin. Italien 2011


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0