13/1 2012

Snö kan inte Budapest unna mig men en hagelskur fick jag. En halvtimme senare lyser solen igen och jag ska krypa ur lägenheten och bege mig till posten och betala en räkning. Alla 50 topic är skrivna och nu ska jag lära mig de tio första. Skitfysik. Klagande gör allt bättre. Det har jag sagt förut men det är så sant så det tål att sägas igen. Funderar på om jag kommer få en stund över ikväll, i sådant fall så blir det en långpromenad men allt handlar om hur mycket som vill gå in i the skull today. Ingenting känns det som just nu men jag vet att det är bull shit för hjärnan är magisk och kan proppas full med hur mycket information som helst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0