1/1 2012

En fantastisk tid i sverige är över om mindre än ett dygn. Klockan tio imorgon avgår planet till Budapest. Jag kan inte säga att jag vill tillbaka till ytterligare ett par veckor fyllda med hysteriskt tenteplugg och ett mörkt och slaskigt Budapest men det är bara köra på för det är nu det gäller att hålla formen uppe.

Nyår var fantastiskt. Jag är så glad för mina fina vänner som vet hur man firar in ett nytt år. God mat, mycket skratt och flödande champange. Rakettitt på årstafältet bjöd på ett fantastiskt skådespel och jag blir alltid sådär härligt glad i magen när jag tittar på raketerna.

Väskan är packad och det följer med både knäckebröd och saltlakrits. Jocke får tyvärr inte plats i väskan men den 27e kommer jag tillbaka till Sverige och får pussa på min karl igen.

Lägenheten blir dock ett kärt återseende. Histologiboken ett inte lika kärt men det är ganska roligt och tur är väl det.

2011 var ett år fyllt med fantastiska händelser och erfarenheter och jag hoppas 2012 blir minst lika bra.

God fortsättning!


Kommentarer
Eliiin

Ha det bäst i budapest nu så ses vi igen sen när du kommer tillbaka! :D Hann ju inte säga hejdå riktigt eftersom du somnade typ på en gång haha :D Tack för ett underbart nyårsfirande! <3

2012-01-02 @ 01:31:35
URL: http://freakinggal.blogg.se/
Marianne

Hojta till om du har tid att fika när du är hemma igen. Jag kommer gärna en helg i vår om du får tid. Säg bara till! Kram!!

2012-01-02 @ 23:29:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0