10/1 2012

Jag förstår inte varför det känns så dåligt. Det här handlar inte om femmor. Det handlar om att klara sig och bli veterinär. Jag är nog mest besviken över att jag inte fick använding för allt jag lärt mig. Alla cell-linjer, celltyper etc. Tröstar mig med att jag har grymt bra grunder inför histologi II nästa termin.


Var inte ens sugen på och göra något roligt efter tentan och åkte till biblioteket för att plugga biofysik istället. Gick sådär, var mest trött och irriterad så gick hem vid sex och beslöt mig för att försöka ändra inställning. 3/5. Det är inte ens det lägsta godkända och berättar ingenting om mina chanser att bli veterinär. Duktig tjej. En examen till att pricka av på listan. Efter en låda sushi och några koppar te börjar det sjunka in.

Två examen kvar. Biofysik och Zoologi. Jag är skräckslagen inför zoologin. 

Såhär började dagen. Skyller betyget på det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0