8/2 2012

Motivation. Allt som vi hinnut ha denna termin är fantastiskt. Åh vad jag älskar att jag har chansen att fylla min hjärna med såhär roliga saker. Dagens histologilektion var fantastisk. Denna termin har sövande katalyn bytts ut mot den fantastiske Hajos och en stor skillnad är att han inte bara har slides utan man måste anteckna och då lär jag mig ju något på riktigt. Förövrigt hade vi kemi plenary om basic organic chemistry och nu är jag hemma. Organkemi slår ju inorganisk med hästlängder. Förövrigt har två kilo kyckling stekts samt ris har kokats för ett helt kompani. En och en halv timmes plugg står på chemat och sen blir det gymmet. Åh vad jag har det bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0