18/2 2012

Rödbetssallad. Jag slutar aldrig att förvåna mig själv. Funderade på vad som skulle matcha mitt eftermiddags kaffe men blev helt plötsligt sjukt sugen på rödbetssallad. Ja ni läste rätt. Rödbetssallad. Plötsliga cravings är inte att leka med så det var bara börja börja experimentera och ett äpple, rödbetor, kummin, salt, peppar och yogurth så hade jag något liknande och ordningen var återställd. Ett par köttbullar och en rågkaka så hade lyckan vart total men min frys innehåller tyvärr inte en enda köttbulle så en tur till IKEA måste klämmas in. Annars då?
Bibblis såklart och allmän panik över högen med skolböcker. Det blir att hugga tag i dem nu. Funderar över hurvida kvällen ska innebära utgång eller ej. Egentligen är jag för stressad men inget blir bättre av en ensam lördagskväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0