15/2 2012

God morgon solstrålar!

Här är det tyvärr ont om dom för solen har inte behagat gå upp ännu. Vet ni varför? Jo för att jag har lektion halv åtta idag. Där fick jag igen för att jag önskade mig tidiga mornar den här terminen med! Äch, så farligt är det inte, det är bara lite mörkare, lite kallare och jag har sovit lite mindre för det där med att sova en timme tidigare- det lär jag mig när jag blir stor. 

Histologi är det som väntar. Lymphnodes och spleen tror jag det blir under (Ok. jag erkänner att jag inte kan stava det på svenska) the microscope. Kul! men det roligaste blir kickboxningen ikväll!
Soluppgång fårö-08


Kommentarer
Maria

Är sur idag behöver dina solstrålar härligt!!

2012-02-15 @ 13:01:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0