29/12

Oj vilken fantastisk julvecka jag har haft. Ett par ridturer med Hanna, tid på soffan med bra deckare och julgodis, mycket tid med släkt och Jocke och totalt sett en lugn och vilsam hemma tid. Lite har jag läst, en del om hjärnan och ganska mycket om blodkärl men det är mycket kvar. Anatomin är ett enormt berg som jag långsamt bestiger. Inte har jag gjorts så mycket som jag skulle vilja men lite och det är bra det med. jag har trots allt 7 hela dagar på mig när jag kommer tillbaka och då läggs högsta växeln i. Livrädd ja, men det är inget ovanligt. Läser några topics till imorgon och sen är det nyårsafton och då blir det partaj. En bakisdag på det och sen beger jag mig tillbaka. Tjabadabadoo


Kommentarer
Marianne

Jag har inte heller gjort vad jag borde, min hjärna orkar inte heller just nu. Åker upp till stugan i morgon så du hinner gå på planet innan jag är hemma igen. Men kanske hinner jag ner och hälsa på i vår mellan två lektioner. Jag bjuder på ett varmt bad någonstans om du får tid. Gott Nytt År!! <3

2012-12-30 @ 01:23:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0