22 dec

slutsatsen är att jag inte kan läsa hemma så jag åker tillbaka andra januari och låser in mig i böckernas värld. 8 dagar ska räcka även om jag läser kasst just nu. ja det är jul och jag klagar bara på skolan men det får vara så just nu. dumt att ha läskiga tentorna i januari. mitt självförtroende är lite knäckt. tror det var för att hjärnan svek mig före jul och att jag tror att jag ska kunna allt som står om alla topics.och i alla anatomiböcker men det är inte sant. det behöver.man inte och betygen spelar ingen roll. det är långt mellan femma och tvåa och båda är godkända. det är det viktiga. skippar mer läsning efter middagen och gör julgodis. klart mer värt.


Kommentarer
Marianne

Blir det några marsipan godisar..... I så fall måste jag få smita förbi innan du åker.....

2012-12-22 @ 21:37:55
Lovisa

Det kan ordnas! när kommer du hem?

2012-12-22 @ 22:19:47
URL: http://enjoylovisa.blogg.se
Anonym

Vi lämnar paradiset och är hemma den 25e.

2012-12-23 @ 22:16:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0