14/12 2012

Jag vill inte. Jag vill inte. Fast jo, jag vill att det ska vara őver. Det hár ár den láskigaste examen nágonsin. jag vet inte om jag főrklarat hur den gár till men det ár alltsá en praktisk dissektionsexamen. Nár du komme rin i rummet sá ligger det hundar eller delar av hundar, tillexempel ett framben eller ett huvud. Professorn ber dig sedan válja A eller B som betyder nágot av de 36 uppgifterna vi kan fá. Nár du valt sá visas du till ett bord och dissekerar det som det főrvántas av dig. Det kan vara allt frán nerver i ansiktet, tungan, hjártat, blodkárl och nerver i benen till penis eller magen. Nár du ár klar sá kommer professorn őver och du visar vad du hittat. Det kanske inte láter sá illa men med vernős darrande hánder ár det látt att skára av en nerv eller ett bloskárl, fá panik och glőmma allt eller vánda sig bort och krákas. Det blir skőnt nár det ár őver, háll tummarna főr mig!


Kommentarer
Caroline

Det kommer att gå jättebra! Allt som kan hindra dig är nerverna, så ta det jättelugnt. Du har massor av tid. Lärarna är hur snälla som helst! Och så lovar du mig att slänga dig på sängen och vila ut ordentligt efteråt! ;)

2012-12-14 @ 12:39:33
Cicci

Håller alla tummar jag har, lycka till! Det kommer gå bra, du är bäst. :)

2012-12-14 @ 13:03:11
URL: http://ciccimedc.blogg.se
Marianne

Här håller vi tummarna i Tobago! Svårt att simma då men vad gör jag inte för dig! Har simmat i det turkosa varma underbara karibiska havet med Mr Divo idag. Ett underbart fuxfärgat fullblod som stallägarna nu utnämnt till min officiella Tobaganska pojkvän. Vi fann varandra helt enkelt.

2012-12-15 @ 02:21:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0