14/12 2012

Hade sista practicallen denna eftermiddag och jag dissekerade de topicsen jag var osäker på så nu är jag klar. Det betyder ingenting utom att jag har dissekerat allt och att jag inte har fler dagar att läsa på. Just nu är det ingen idé att ens försöka läsa för inget fastnar i min nervöshjärna. Mina händer skakade idag när jag dissekerade och jag har stabila kirurghänder i vanliga fall men inte just nu. Allt är förberett. Labbrocken är vikt och fylld med blad och handskar. Verktygen är märkta med gummisnoddar i olika fäger, snöre har jag också om ett ben skulle behöa bindas i lämplig position och black booken är uthäntad. Pust. Serie och sen sova. Imorgon blir en tidig morgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0