31/8 2012

Idag är det helt okej för mig att det regnar galet mycket. Halv två går planet tillbaks till budapest. Det är mycket blandade känslor. Mest ångest över att åka ifrån allt jag har här men också över skolan som kommer bli tuff. Det är tur att det finns annat som är väldigt bra i budapest. Vänner, värme, mat, min lägenhet och att bo ensam. Försöker tänka på det som är bra och se fram emot att möta upp lite vänner för en öl eller två ikväll. I kortbyxor och ett nytt supersnyggt linne. Måste dock flyga ned i skinnjacka vilket jag kommer ångra bittert när vi landar men det är nödvändigt då väskan är fullare än fullast och handbaggaget är fyllt med ben. Ja ni läste rätt, jag hittade ett dött får på Fårö i sommras och tar med mig det i bitar. Skallen i handbaggaget får vi se vad tullen säger om. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0