19/8 2012

Och så kom den dagen då nervositeten slog till. Inte för återresan till budapest för den nervositeten har gnagt sedan första veckan i Juli men den inför det stundande allergitestet. På onsdag vankas det pricktest och lungfunktionstest. Det känns skönt att få det hela utrett ordentligt på en gång istället för att springa till vårdcentralen, sedan till allergimottagning och vidare. Nej nu gör vi det ordentligt. under sommaren har jag varit mer eller midre paranoid och fått lagom mycket panik av allt kli i ögonen även om det visat sig vara en förirrad ögonfrans eller ett hästhår. Jag fasar för var pricktestet ska visa men hoppas på det bästa. Pälsdjur är ju mitt liv och min framtid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0