14/8 2012

I min familj har vi alltid haft skattjakt. Efter påskägg mest men även vid andra tillfällen. Det är inte vilka skattjakter som helst, det är rebusar, gåtor, pussel, kasta om bokstäver och alla klurigheter man kan tänkas. Jag och brorsan har alltid älskat det och med åren har vi tagit efter och skickat mamma och pappa på liknande jakter och senast en bekant son som kutade runt fårö med stor behållning. Ni kan inte ana hur glada jag och tobbe blev igår när vi insåg att sonen med familj ordnat en riktigt bra skattjakt för mig och tobbe! Lagom klurig och med bra gömställen. Det hela ledde fram till varsin välfylld godiskista så humöret var på topp. tack familjen Malmrud med kapten Erik i spetsen. 


Kommentarer
Cicci

Hihi, det var roligt att hjälpa Erik med det! Kul att ni gillade det också, fan att jag inte var där o se det :P

2012-08-19 @ 23:41:22
URL: http://ciccimedc.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0