14/8 2012

Gissa vem som spelade 18 hål igår och 9 idag? Rätt svar är LOVISA! Det var många herrans år sedan jag höll i klubborna eftersom golf inte har varit min favorit då det inte går ihop med min vinnarskalle. Är ett hål bortspelat är ju loppet kört och inget blir bättre om man blir förbannad. Men nu ni, med ett antal år på nacken biter jag ihop, fixar till tekniken och jobbar mig till ett handicap. Det hela börjar lovande. Ett gäng bra slag, 30 påäng igår och 18 på 9 hål idag. Det bästa är att kunna spela med karln och familjen. Det blir en runda med lillebror imorgon. 


Kommentarer
Marianne

Härligt! Då kanske du kan släpa med mig på en 9-hålsrunda vid tillfälle! Har inte spelat på flera år...

2012-08-15 @ 16:00:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0