8/4 2012

Bella och Bagera hälsar till Caroline att dom ligger väldigt bra i min säng men att dom saknar sin matte massor!

Fönster på glänt så fågelkvittret underhåller mig idag när jag krigar med anatomi, physio och kemi.

Tänk om kunksap följde med blodet, då vore kemin redan över men tyvärr så fungerar det inte så. Dock är jag tacksam för amerikanernas förkärlek till quiz av alla former. En kemisida med fantastiskt innehåll är upptäckt. Den slopar en stuktur och sedan ska den namnsättas efter alla konstens regler. Den ger en inte rätt fören alla bokstäver, siffror, streck och kommatecken är på rättplats. Tack america för att jag kan läsa kemi i soffan med datorn och en eller två katter på magen.


Kommentarer
carro

Gud så söta, mina älsklingar! Saknar dem också, hälsa dem det! :)) kram!

2012-04-08 @ 14:46:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0