3/4 2012

Sent utvecklad och mycket konstig kattallergi eller dunderförkylning. Tur att man har fantastiskt sällskap och att katterna är mysiga. Igår blev det en promenad på margit island samt VIP bio och idag House of terror och middag på Sir Lancelot. Vi möttes av riddarrustningar och medeltidsdressade servitriser och blev ledda till vårt bord och ikläddes en mycket fin liten vit hakklapp. Vi inspekterade menyn och slog på stort med soppa till förrätt och sedan varsin huvudrätt. Vi drabbades av alvarlig paltkoma men tog oss samman, drack upp ölen och åt en chokladkaka på det. Nu sitter vi mycket mätta och nöjda i soffan.

Det var en förtidig födelsedags middag för imorgon vaknar jag som tjugoåring. Herre min gud vad tiden går. 20. Det är vuxet på riktigt även om jag nog vart det ett tag.


Kommentarer
Marianne

Grattis på 20-årsdagen!!! Hoppas vi kan fira lite när vi ses nästa gång. Härligt att du har Jocke på plats. Be honom sjunga en truddelutt från mig till dig och leverera en riktigt härlig kram. Hoppas din födelsedag blir lika mysig som din födelsedagsafton verkar varit. Kraaam!!!

2012-04-04 @ 00:58:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0