29/4 2012

För ett år sedan tog jag studenten. Tänk vilket år. Alla från HNSAM0811 spreds för vinden och blev vuxna, Jag hade en fantastik sommar och sedan begav jag mig hit till Ungern. Om två månader har jag gått ett år på veterinärlinjen och tänk vad jag upplevt. Flytt hemifrån. En ny kultur, ett nytt språk, ett långdistansförhållande, en universitetsutbildning och massor med nya vänner. Hårt slit, Blod svett och tårar men plussen väger över minusen otroligt mycket. Jag hoppas på ett lika bra år till. Eller nej, på många lika bra år med nya utmaningar.
Intresset har funnits länge. Nu vet jag också vad jag gör.


Kommentarer
Marianne

Varför är jag inte förvånad att det är du som håller i benet ;o)

2012-04-30 @ 23:00:18
Elin

helt galet att det redan har gått ett år redan...

2012-05-02 @ 17:47:53
URL: http://freakinggal.blogg.se/
Elin

hahah oj, dubbelredan råkade det bli! Tokigt.

2012-05-02 @ 17:48:40
URL: http://freakinggal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0