27/4 2012

Igår var en sån där fantastisk dag. En kort skoldag och sedan bar det av hem till min underbara karl för lunch osh slöplugg. Jag erkänner att jag faktiskt la mig på soffan med en bok som sedan byttes ut mot en pocket istället men lika glad för det var jag för det här är ett batteri på laddning. Jag taggar till, värmer upp, alstrar energi och kärlek för att vinna över alla tentorna. Den första är human anatomy 9/5 vackert omringad av physiomidterm 7/5 och kemimidterm 11/5. Ni kan ju lista ut hur mycket krut som kommer läggas på den. 

Hur som helst låter jag mig vila lite denna helg. Igår firade vi Sanne på Most. Det var en toppenkväll. God mat, gott sällskap och goda drinkar. Det var så härligt att jag bestämde mig för att hoppa över morgonens kemilektioner och lägga till en extra dag på denna helg. Resultatet blev en rejäl sovmorgon och först nu har jag hamnat framför skrivbordet med support av karln. Han släpade hit mig faktiskt. 

Dagarna går för fort men som sagt, jag tar vara på de sista dagarna utan panik. Idag ska vi vara bakis och slöplugga och imorgon är det volleyboll tunering och sen är det hemresa för karln och monsterplugget börjar. Det kan jag leva med. Allt är lättare med 25 grader och sol. Till och med blodkärl som är dagens uppgift att bita i.

Liten uppdate sådär. Nu får jag skärpa mig. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0