20/4 2012

Börjar morgonen med att strukturera min tentaperiod. det känns som om jag missat något för det blir bara 4 stora tentor och så human anatomy som är en elective och inte så stor. 

22/5 Anatomi II
5/6 Kemi final
14/6 Histoloi II
21/6 Botanik final
Det ser inte så farligt ut men det är stora tentor. Histon är jag mest orolig för. Kemin får många dagar för den är stor och viktigare än histon och botaniken, klarar jag inte kemin får jag inte ta biokeminfinal nästa år. Botaniken blir svårast och tråkigast för det går in genom ena örat och ut genom det andra men vafan, jag lärde mig zoologin, då kan jag lära mig botanik också. 

Det ser inte så farligt ut om det var så att jag kunde börja läsa för dom nu på en gång men tyvärr så sitter det några andra små klossar ivägen, på tisdag är det dags för sista labben i physio för denna termin samt midterm i anatomi. Det är bra för det får igång anatomipluggandet som går rasande bra för stunden. 7/5 ligger det sista physiomidtermet och 11/5 sista kemimidtermet. Sen ni, då jävlar blir det anatomi för jag ska klara det här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0