17/4 2012

Tack för alla tummar som hölls. Det gick kanon. Jag vet att jag gjort ett fel men jag menar ETT, det är inte så illa. Skrev methylorange formation med aniline istället för dimethylanilin men värre saker har hänt.

Provet gick superfort så förmiddagen blev lång. Stack och tränade har ett sjukt skönt och hysteriskt jobbigt pass med cirkelträning. Burpies är djävulens påfund. För er som inte vet vad det innebär så är det upphopp, ned på mage, upp och om igen och igen. Det låter inte så jobbigt men jag lovar, pulsen slår som en gång gång och benen skriker av mjölksyra. Optimal plåga alltså men NO PAIN NO GAIN. Mer då? Jo, storstädning, storhandling och matlagning. Till lunch och matlåda i morgon serveras ungsrostad champinjon, squach, zuccini och tufu med örter samt råris och smulad fetaost. Mums!!

Dags att packa ihop och röra mig till skolan för physio lecture och anatomi dissektion. Ska kapa penis idag. Hehe!

Må som prinsar och prinsessor, älskar er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0