14/4 2012

Det kan inte alltid gå bra. Jag strök inte idag men det gick inte som jag hoppats. Knepig bild och knepiga multiple choise. Hoppas på det bästa. Nu är jag så trött så jag höll på att ramla ihop påvägen hem. Hjärnan trejkar efter många timmars kemiplugg efter avklarat physiomidterm men det är bara att bita ihop för på tisdag är det dags för kemimidterm. Kroppen hakade på hjärnan och avböjde alla ideér om en träningskväll. Soffkväll föredrogs. 

Hoppas på lite tryck i kroppen imorgon, är verkligen sugen på ett pass med mitt nya cirkelträningsprogram!

Inte så intressant läsning men jag är inte så intressant idag. Så är det bara.


Kommentarer
Caroline

Jag är säker på att du står, och i så fall har du lyckats. Jätteviktigt med vila när hjärnan och kroppen är trötta. Toppen att du tränar så mycket :) Kram

2012-04-15 @ 07:12:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0