9/9 2011

So far so god. Jag vet inte var jag ska börja någon stans. Jag gillar det här stället. Människorna, skolan, staden, maten och mycket mer. Skolan är tuff. Jävligt tuff men det är ju däför jag är här så det är bara köra. Jag längtar inte hem, det kan jag inte säga att jag gör men det känns tomt på något vis. Jag saknar er. jag saknar mina finaste vänner i värkden, familj och fästman. Dom där man liksom inte behöver göra något speciellt med, dom där man kan såsa i soffan med. Åh min karl. ÅHHH vad har jag gjort?

Jag borde inte vara ledsen. jag följer min dröm. Har fått chansen och tagit den. Så varför är jag av alla ledsen?

Åh min karl min karl. Jag älskar han.


Kommentarer
Marianne

Det du gör är inte lätt. Ensam i ett främmande land där du inte pratar språket och dessutom pluggar på ditt andra språk. Man blir trött ända in i märgen av att behöva koncentrera sig hela tiden. Men du är där! Du får planera ett Jocke besök så att du har ett fast datum att fokusera på, även om det är lite längre fram. Det brukar hjälpa mig att veta.



Vad heter du på Skype?



Kram även om den inte är lika härlig som en "live"

2011-09-09 @ 19:15:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0