7/9 2011

Jag vet felet. Jag ville för mycket! Åt lite godis, gick till irländsk pub och hängde med sköna folk och sen sov jag. tror ni inte det satte sig då va?

Igår palperade vi häst.Blev sedan upplyst om att nu kommer jag inte se några levande djur före år 3. De djur vi kommer se kommer vara döda eller att dö. Med undantag av en kanin om jag förstått saker och ting rätt .However så kommer jag fixa det här (såklart, vad annars?) men det kommer vara jobbigt. Det kommer gå upp och ner men jag är ju påväg mot målet ju. Ska ju förfan bli veterinär. Puh.


Dagens skola blir kul. Chemistry, Histology, anatomy och Zoology. Börjar 9.15 och slutar 18.00. Min rumpa kommer sova stenhårt efter anatomin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0