2/9 2011

Opening ceremony. Det var fint faktiskt. Kul grej. Högtidligt men inte överdrivet och det tog knappt en timme vilket var en possetiv överaskning. Min direkta reflektion var "Hogwarts" klockrent. Lärarna, eller till och med "the deans" paraderade in i aulan iklädda traditional dresses, vilka i det närmaste var svarta mantlar, utom i ett fall då den var turkos och två hade röda dekorationer.
Lägg till lite pampig musik för rätt feeling.

Svart och vitt var dress coden. Jävlar vad varmt det var med skjorta och svart kjol. Addera lång promenad för lunch och fix i klackskor så förstår ni hur jag kände mig. Fyra blåsor på vardera fot blev resultatet men det var trevlig så lätt värt. 

Dagens sista mission var Ikea. Toppen. Imorgon flyttar jag in i rummet.
Puss!


Kommentarer
Marianne

2011-09-03 @ 16:50:56
Mariannr

Härligt! Traditionerna hör till. Viktigt och kul!

2011-09-03 @ 16:52:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0