28/9 2011

Hinner inte blogga men gör det ändå. Idag väntar en lång dag. en lång men inte så farlig. Har history of vet med, chemistry, histology och anatomy mellan 8.15 och 16.00. Det är okej ämnen. Kemin och anatomin är faktiskt roliga men hade varit ännu roligare om det inte låg ett prov och lurade i buskarna. Anatomi på måndag och kemin 25:e oktober. Jag ska kämpa för de där testen. Framför allt kemin. mest för att jag inte tycker om gubben (vad han nu heter) och näst mest för min egen skull. Det är bara erkänna att det är så det ligger till och det spelar egentligen ingen roll, så länge jag har lite kampvilja ;)

Väntar på att X ska duscha klart så jag kan borsta tänderna, sedan beger jag mig mot skolan för ytterligare en dag med 25 grader och sol. 

Nu får X skynda sig... Murmel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0